Mesin Penghiris Keropok Kering dan Kerepek (MT-KRPKSS)

Mesin Penghiris Keropok Kering dan Kerepek (MT-KRPKSS)

Author:
Price:

Read more


Penerangan Mengenai Mesin Penghiris Keropok Kering dan Kerepek

Mesin Penghiris Keropok Kering dan Kerepek adalah mesin yang digunakan untuk memotong keropok dan kerepek secara automatik. Bukan hanya pisang, pelbagai jenis produk seperti ubi, carrot, keledekjuga dapat dipotong dengan mudah menggunakan alat ini. 

Mesin ini akan memotong bahan-bahan dalamnya mengikut bentuk yang diinginkan. Hasil pemotongan akan lebih kemas kerana Mesin Penghiris Keropok Kering dan Kerepek sentiasa berfungsi. Mesin ini dilengkapi dengan dua jenis alat, iaitu mesin pencincang yang terletak di bahagian belakang dan mesin pemotong yang terletak di bahagian depan.

Mesin Penghiris Keropok Kering dan Kerepek juga dilengkapi dengan 1 jenis pisau yang boleh digunakan untuk memotong sayur-sayuran dalam pelbagai bentuk dan mesin ini diperbuat daripada keluli tahan karat. Saiz dan bentuk yang dihasilkan oleh setiap bahagian kerepek dan keropok akan sama. Tahap ketebalan dan ketipisan juga adalah sama.Cara menukar pisau cukup mudah

Kapasiti Pengeluaran Mesin Penghiris Keropok Kering dan Kerepek

Mesin Penghiris Keropok Kering dan Kerepek dengan kapasiti pengeluaran hingga 200 kg per jam. Salah satu kelebihan jenis kedua ini ialah walaupun kapasiti pengeluarannya lebih besar, bunyi  yang dihasilkan semasa pengeluaran tidak terlalu bising dan mengganggu.

Kelebihan Menggunakan Mesin Mesin Penghiris Keropok Kering dan Kerepek

Sebilangan besar daripada kita memotong sayur dan buah secara manual hanya menggunakan pisau. Kaedah ini memerlukan masa yang lama kerana buah dan sayur mesti dipotong satu persatu. Terutama jika anda ingin memotong sayur atau buah dalam bentuk tertentu, masa yang diperlukan pastinya lebih lama. Menggunakan Mesin Penghiris Keropok Kering dan Kerepek akan menjadikan proses memotong buah dan sayur lebih cepat dan mudah. Anda boleh memotong sayur dan buah dari pelbagai bentuk dan saiz. Mesin Penghiris Keropok Kering dan Kerepek mempunyai 4 jenis bilah yang digunakan secara bergantian bergantung pada bentuk potongan yang anda mahukan.

Hasil pemotongan akan lebih kemas dan lebih berterusan. Tidak akan ada hasil potongan yang lebih besar atau lebih kecil. Mesin ini juga meminimumkan risiko luka tangan atau pendarahan dari pisau semasa memotong. Oleh itu, anda boleh memasak dan bekerja dengan lebih selamat. Bilah yang digunakan adalah keluli tahan karat. Seperti diketahui karat boleh merosakkan makanan dan membuat pisau cepat kusam. Buah-buahan dan sayur-sayuran yang akan dimakan akan lebih sihat dan bersih kerana ia dipotong menggunakan mesin Mesin Penghiris Keropok Kering dan Kerepek.

Mesin Mesin Penghiris Keropok Kering dan Kerepek direka khas untuk memotong, mencincang, memarut, mengiris sayur dan buah menggunakan pelbagai jenis pisau dengan hasil yang konsisten dan tepat. Diperbuat daripada keluli tahan karat, antikarat sehingga dapat menjaga kebersihan produk, selain itu mesin Mesin Penghiris Keropok Kering dan Kerepek direka khas untuk menjimatkan elektrik dan menjimatkan wang. Mesin ini banyak digunakan untuk menghasilkan & menyediakan makanan dan bahan makanan dalam jumlah besar membuat pelbagai kerepek dan untuk keperluan perniagaan.


SPESIFIKASI

MODEL: MT-KRPKSS

POWER: 750w

THICKNESS: 0-6mm

DIMENSIONS: 81cmx46x122cm


Mataf Industries Pembekal Mesin Penghiris Keropok Kering dan Kerepek (MT-KRPKSS)


Mataf Industries


📍 Business Address:   

179-G & 180-G Jalan Lavender Heights 5, Lavender Heights Business Square, 70400 Seremban, Negeri Sembilan       


📲   Contact Number: http://linktr.ee/mataf

🌐 Maps: http://g.page/Mataf-Industries

👍 Fanpage: http://www.facebook.com/mataf.my

👉 Join group Telegram untuk dapatkan video dan info Mesin IKS http://t.me/pembekalmesin

📄 Request Quotation: http://www.mataf.my


📲 Tel: 

019-6070004 (Pn Latifah)

06-6760471 (Pejabat)


👉 Whatsapp: http://go.wasap.my/mataf



Place your Ad Code